pengenalan


Nama pun pengenalan kan. Mestilah kita introduce dulu. Okay.. Semua kena ready ok. Dengar ni....Blog ini namanya http://spm05smkak.blogspot.com/. Blog ini adalah untuk semua rakan2 (rijal wa la nisa') yang ada kaitan dengan kita. Sapa2 yang memang pernah belajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kedah..

Tak kira lah... Anda Daftar time form 1 ke.. Anda daftar time form 4 ke... tak kesah2. Tak kiralah..anda amik SPM SMKAK ke... Di tempat lain ke... kita tak kesah semua tu.. yang penting kita semua rakan.. kita semua sahabat yang pernah bersama di ES EM KAY AYY KAY.... dan juga...Tak kiralah berapa anda skor dalam Math tamb..Semua jadi e-rakan blog ni....

Tapi yang pasti kita semua pernah bersama dan pernah menjadi rakan dan teman ketika kita semua di SMKAK dulu. Yang pasti sekarang ni kita bukan lagi pelajar SMKAK. Kita hanyalah bekas/mantan student SMKAK. Banggalah anda kerana kita adalah ex-smakianz. Banggalah anda kerana kita masih disini... Jadi jika anda ada semua kriteria2 diatas tu...secara automatiknya.., anda adalah sahabat kita dan blog ini.

Sunday, October 26, 2008

0 Comments: