ANAS ISA CATAT SEJARAH



Semalam Sahabat Kita anas isa telah mencatkan sejarah apabila dapat datang lepak2 sembang2 dengan kawan2 yang lain di Kedai Pak Syed Stadium Darul Aman.

Kedatangnnya membuatkan ramai tekejut dan kagum kerana selam ini dia amat susah untuk bersama. Ini membuatkan Apek(presiden) turun padang dari jitra ke Alor Setar semata mahu menyaksikan sendiri perkar aneh yang berlaku kepada anas malam tadi . Seramai 11 org yang free dapat bersama kecualai bulat kerana mengalami masalah2 tertentu(faham2 je la).


Walaupun begitu, Saudara Zhafri dan Matpai yang tidak dapat datang pada malam itu sehingga sekarang masih tidak percaya dan ragu2 dengan kisah anas ini. Mereka langsung tidak percaya sehingga hari ini...... Kerana Hal ini sungguh pelik dan ajaib. :D



azmul apek dan hadi.... keep in touch.. Azmul
ajak mai knuri mai tau!!


2 meja bercantum menjadi satu


Basri juga turut bersama memeriahkan majlis
meraikan anas ini juga hadir sod dan matrem yang baru balik mengail.


Presiden Tekun mendengar kata2 anas syafiq setelah melihat sendiri anas datang ke stadium malam ini


Asri mesra membawa adiknya asron


Hadi dan basri makan byk malam tu..
HAdi makin nsem dan ada wawasan



Yang lebih menariknya..Anas juga telah mencatatkan sejarah terbesar apabila beliau membelanja semua kwan2 yang hadir pada malam itu. Ini satu lagi perkara yang jarang jarang berlaku selama mana kita bersama anas iSa. Kita Ucapkan Jutaan Terima Kasih kepada Anas kerana sudi turun walaupun rumahnya Jauh Di ALOR Melintang.


Thursday, December 11, 2008

0 Comments: