A Journey to the Titi Hayun


Allah lah yang menentukan. Rancang itu Rancang ini.. Akhirnya Allah putuskan kami semua berjumpa bertemu dan bersua di satu tempat yang sama. Apa nama tempat itu.. Titi Hayun.

Walaupun asalnya yang nak pi hanyalah 10 org.. tapi Allah telah set. 20 orang yang bersama semalam. Allah bagi double. Syukurlah.. dengan kuasa Allah.. ikhtiar dan usaha kita nak mengumpulkan semua sahabat2 kita telah menjadi. Alhamdulillah.

Senangnya dalam hati.. nak pegi titi hayon..



Mula2 kami semua berkumpul di Malabar Shabab Perdana Jam 8.00 pagi.

Ini gambarnya...

sapa tak pi jangan jeles...
sapa nak tengok tutup mata dulu....
satu.... dua .... tiga...
seprice.....







Alhamdulillah... bila semua dah menyerok apa patut..
Semua pi Boh Minyak depan kat Petronas shahab perdana




DAH SAMPAI!!!!!





Semua tak mau buh gambaq mandi sebab tak pakai baju.






Antara comments members of the club trip to TITI HAYOON


Apex : Besh terok! Two Thumbs Up! Trima kaseh kepada President kerna menguruskan program neh dengan baek.. beliau memang yang terbaik diantara yang terbaik... so sama-samalah kita tabik kat beliau!

Zhafri : bila aku teringat pasal Titi Hayun, aku berasa stim.. tak tahan aku..

Mat Rem : Amat terharu sehingga menitiskan air mata kasih yang tak terurai di balik mimpi yang tiada penghujungnya tatkala pertemuan dimana mengulit kenangan lama yang telah terubat kembali selepas mengharungi pelbagai liku bersama dalam satu memori suka duka di danau permata yang dikelilingi cahaya persahabatan yang takkan hilang selamanya ;)

Azrul : Mat Azrul x kesah!.. Go3!

Muaz : Disini saya ingin mengucapkanj ribuan terima kaseh pada semua kawan2 terutamanya kepada ANWAR ABDUL GHANI kerna sudi menjayakan majlis ini.

Art Silat : Gembira p Titi Hayun bersama-sama dengan member2 Art, Art teramat gembira.. terutama sekali Zaibo... Art akan tetap sokong berkelah hari tu.. Takbir!

Pak Tam : lepas neh, semua pakat cari info pasal kampung perigi dekat yan jugak... dengar kata best.. kalau betul nanti kita boleh p sna pulak.. dari Paktam cute.. huhu!

Faka : Alang2 kita sampai Yan neh.. Jum lajak sket p Bukit Merah..

Fiqsob : Perkelahan kali ini amat membosankan, tempat mandi yang tak dalam langsung, makan pun x kenyang, dan banyak lagi hal2 yang slack dan tak menarik.. hmm.. bo patut cuba lagi di masa hadapan.. pengakuan jujur daripada Fiqsob..

Zaibo : Bila berkumpul ramai2 best.. Aku rasa rugi kalau x p.. bila p aku rasa untung coz bley ramai2 bakar2 ikan mandi2 melawak2 walaupun aku kerap menjadi bahan ketawa mereka.. tapi inilah hakikat persahabatan.. syok bila ramai2 lempaq mat rem masuk dalam sungai, itulah yang paling best di Titi Hayun.. Ucapan Thanks you kepada President kerna kerja sama yang amat baik..
dan juga kengkawan yang lain.. Jazakallah.


P/s : yang x dapat pergi lepas nih kita maybe akn mengadakan trip ke Pulau Pangkor. Segalanya akan ditanggung oleh Zaibo..

Thursday, December 18, 2008

0 Comments: